piątek, 24 lipca 2015

Emilia Komarnicka


4 komentarze:

  1. Bardzo dobry początek. Tak się składa że uwielbiam sztukę, a do niej właśnie należy też rysunek. Na pewno będę mogła tu wpadać.
    Jestem wielką miłośniczką sztuki i fantastyki. Jeśli zechcesz, odwiedź mnie tutaj: -- world-chinese-rat.blogspot.com/ --.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Łajeczko, bardzo się cieszę że napisałaś, i zawsze będzie mi miło gdy będziesz mnie tutaj odwiedzać, zapraszam. Oczywiście jak tylko będę mógł, to zaraz wpadnę na Twoją stronę :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna praca! Włosy tej pani wyszły ci bardzo dobrze (lubię te przetarcia gumką). Cała reszta; twarz, biżuteria podoba mi się.
    Ja jestem zwolenniczką mocnego przyciskania ołówkiem, aby praca była wyraźniejsza i bardziej czarna.
    Również mam ten sam problem co ty - nie umiem rysować nic z pamięci ;) ze zdjęć owszem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miły komentarz, widzę że oboje mamy tą samą przypadłość w rysowaniu tylko ze zdjęcia. Może niektórzy uważają to za wadę, ale ja się tym nie przejmuję :-)

      Usuń